Library

Toen ik deze boekenkast jaren geleden zag staan bij Riviera Maison was ik op slag verliefd.
Ik heb dan ook nooit spijt gehad van deze aankoop.
De boekenkast staat vol met naslagwerken waaronder natuurlijk de complete encyclopedie, tuinboeken, interieurboeken etc.
Heb onlangs de kast weer wat opgeruimd en geordend en kwam ik deze allerkleinste boekjes weer tegen, onzichtbaar verscholen tussen de grote boeken.
Het zijn de trouwboekjes van onze grootouders en ouders. Dierbare kleinnoden waar ik heel blij mee ben.

Tegenwoordig zoek ik alle informatie wat ik denk nodig te hebben vliegensvlug op via interenet. Gemakkelijk en snel, maar moet je dit zien, wat een mooie lay-out en dan de geur van de oude boeken, héérlijk. 

Warm greetings, Elly

Reacties

Pia zei…
Hoi Elly,
Wat weer een mooie foto's.
Jaa...die boekenkast is werkelijk een plaatje en...uiteindelijk gaat er niets boven een échte mooi boek.
Je zus, Pia
Unknown zei…
Wat een mooie foto's Elly. En wat zul je blij zijn met de trouwboekjes. Zo zie je maar weer: Wie wat bewaart, die heeft wat.
Groetjes, Nancy
Je hebt er weer een volger bij hoor! Ben even naar beneden gescrold, ik vind je roze stoel een plaatje! Normaal gesproken val ik niet voor roze en het zou hier ook niet passen maar bij jou staat het zo mooi! Ook het model is geweldig!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid
Wat leuk dat je hier ook begonnen bent, je woonpassie spreekt me wel aan hoor.
Lekker binnenkijken:)) en meegenieten bij jou.
Ja die roze stoel, zo mooi, ik had hem al eerder gezien bij jou...
Binnenkort laat ik twee stoelen bekleden, weet nog niet welke kleur ik neem...

Lieve groetjes terug,
♥Eefie
Anoniem zei…
Graag wil ik meegenieten op je nieuwe blog.
Wat een prachtige roze stoel heb je daar staan. Het is een plaatje!
En wat mooi dat je de trouwboekjes van je grootouders en ouders hebt. Goed bewaren hoor!

Lieve groet,
Gerry
wat leuk Elly een nieuw blog, ik ga je ook hier graag volgen!!
prachtig die oude trouwboekjes, zo mooi dat je die nog hebt!

lieve groet, Tjits
Petra zei…
Helemaal leuk, maar waar haal je de tijd vandaan 2 blogs, ik heb al moeite om eentje goed bij te houden maar heel leuk en ga je natuurlijk volgen.

Lieve groetjes Petra.
Het is zeker een mooie boekenkast en zo heerlijk gevuld. Kleine oude boekjes...een groots geschenk!
Wat leuk dat je nu twee bloggen hebt voor leuke inspiratie, echt genieten!! Veel plezier met posten van home en garden...lieve groet
It's me zei…
Okee ik ben om...ik volg....maar waarom een tweede blog....???...je had toch een tijdje de mijne kunnen overnemen......kuch...hihihi!!...xxx.
Bonjade zei…
Kijk dit zijn nu boekjes waar ik op val.....mooi puur en met een prachtige oude patina.
Deze verdienen een ere plekje.
Om te koesteren......

Fijne dag

Liefs
Hallo Elly, wat een leuk nieuw blog!
Ik ga je volgen!
Ben niet zo trouw in reakties achterlaten, maar wel in volgen!
Liefs
Lia
Rozmeen zei…
Wat een schitterende fotos en wat hebje een mooie tuin!! Die bloesems...ik ben er gek op...

ik ga je ook hier weer volgend.
Liefs,
Rozmeen
hokje zei…
En nog een prachtig blog! Leuk dat we op deze manier bij jou binnen mogen kijken. Een dierbaar bezit de oude boekjes...

Fijne dag. Lieve groet, Miranda
Dit gaat ook al zo'n gezellige blog worden. Je boekenkast vind ik prachtig en wat mooi die oude boekjes.
Fijne dag en groetjes, Nicole
Homemade Home zei…
Nog een mooi blog..leuk hoor Elly...
Ik kan me helemaal vinden in jou style, dus ik vind het heel leuk dat ik bij je binnen mag kijken.
Veel plezier met je nieuwe blog.
Lieve groet Nelly
You can never have enough books love the history of the ones my grandmother left me. Lovely ready all your past posts my friend. Hope you have a great day.

Always Wendy
Maia zei…
Wat een mooi nieuw blog Elly!
Wat betekend de naam eigenlijk?
Gaat je andere blog ook nog door?
Wat een vragen op de avond van koninginnedag he.
Het ziet er allemaal zo netjes en gezellig uit bij je!
Ben dit blog ook meteen maar gaan volgen.
Fijne avond groetjes Maia
Hey Elly

Prachtig je nieuwe blog, ook hier blijf ik je volgen hoor...helemaal mijn stijl...

Liefs

marieke
Ach ja nostalgie, altijd zo mooi.

Groetjes Janny
Unknown zei…
Mooi stofvrij opgeborgen en toch in het zicht! Mooi zeg! leuk je tweede blog! Volg het weer hoor! Groetjes, Jacqueline
Barbara zei…
Via via kom ik op je blog, wat een sfeervolle blog. Ik ga je volgen en dus genieten van je posts en je foto's.

Fijn weekend!
Guy en Dina zei…
Och zo mooi allemaal!
Meike zei…
Mooie foto's!

Groetjes,
Meike
Meike zei…
Mooie foto's!

Groetjes,
Meike

Populaire posts van deze blog

Lily of the valley.